dimarts, 4 d’octubre del 2011

El meu començament

Aquesta és la primera vegada que escric un bloc i a més a més en valencià, però crec que més o menys sé com va. Ara mateix no se m'ocurreix cap altre tema per a escriure que el del meu començament de curs de batxillerat. De moment, he començat bastant bé... no molt bé perquè pense que em costarà molt traure bones notes, però no tan mal com per a perdre les ganes d'aprendre. Com diu Oscar Wilde (un escriptor irlandès):"No existeixen més que dues regles per a escriure: tindre alguna cosa que dir i dir-la", per tant, solament diré el que tinc que dir: que només espere que aquest curs em vaja molt, molt bé i traure molt bones notes per a tindre una mitjana ben alta per a les PAU. Ja no tinc res més que dir, no em ve al cap cap tema que puga interessar massa així que m'acomiade ara. Adéu, fins a la pròxima!

1 comentari: