divendres, 7 d’octubre del 2011

Un divendres poc corrent

Hui, m'han passat coses que no m'havien passat mai, i a més a més, un divendres. Dic això de a més a més perquè els meus divendres mai havien sigut diferents, sempre eren com poc especials, que mai em passava res estrany ja que en un divendres el que faig és: anar a l'institut, que els professors et manen més deures perquè arriva el cap de setmana i ja et veus fent-ho eixa vesprada o un diumenge perquè els dissabtes normalment isc i no em dóna temps; més tard, arrive a casa i menge i a vegades faig alguns deures o descanse.

Però com he dit al principi, hui ha sigut diferent. El que ha canviat ha sigut que hui he començat les classes de xinés en l'Escola Oficial d'Idiomes, i mai hi havia estat. La veritat és que m'ha paregut que això de bàsic, és molt bàsic per mi. Ho és perquè han començat amb el que en xinés es diu pinyin, que literalment significa combinació de sons, i això del pinyin diguem que ja ho tinc bastant dominat, tant que fins i tot el professor m'havia dit que ell sap que jo m'avorria i que tinguessi paciència aquestes dues primeres setmanes. Jo, paciència en tinc, és més, crec que no en vendria mal aquest "repasset" per millorar la meua fonètica. Bé, eixa era una de les coses distintes que m'havia passat avui. L'altra cosa és que he dinat amb unes amigues meues, ara et preguntaràs: I què té això de rar? Doncs que hem sigut solament xiques i cap però cap xic, això ha passat perquè hui era com una "vesprada de xiques" anant de compres (que jo no he pogut anar de compres per les classes de xinés, encara que vaig anar a dinar). Altra cosa diferent és que tinc com moltes, però moltíssimes ganes de que arrive demà, possiblement et preguntes: I per què?, o possiblement la vida dels demés no és que t'interesca molt... En el cas de que siga la primera situació, doncs solament puc respondre que un d'aquestos dies següents ho sabràs quan escriga una altra entrada. Fins a la pròxima! Adéu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada